Geweldige feestdagen en een fantastisch (vastgoedjaar) 2017

IMG_2578.jpg

Ondanks alle politieke en sociale ellende van 2016 – aanslagen, Brexit en volgens velen ook Trump – was 2016 ook een goed jaar voor velen. Laten we ons vooral niet in de put praten door verhalen over ‘boze witte mannen’, het moslimgevaar, populisme en nog meer rampspoed. 2016 was in ieder geval een jaar waarin het met het vastgoed heel redelijk ging en daar heeft het deze blog vaak over gegaan.

In 2016 schreef ik 28 blogs in deze Visie op vastgoed, waarmee ik in maart 2012 begon. In een kleine vijf jaar zijn dat er inmiddels ruim 187 geweest, met in totaal meer dan 100.000 bezoekers. Alles bij elkaar weerspiegelt deze blog heel aardig vijf jaar vastgoedontwikkelingen, maar ik heb ook aandacht besteed aan andere zaken die mij ter harte gaan, zoals Zuid Afrika, muziek en literatuur. Ik twijfel er wel eens over of ik er nog door moet gaan met deze activiteit, maar reacties van lezers overtuigen me steeds weer nieuwe blogs te schrijven.

Dus ik ga ook in 2017 gewoon door, misschien in een iets mindere frequentie.

In ieder geval wens ik mijn lezers – vrienden, relaties, bekenden, collega’s en vakbroeders en -zusters – vanuit mijn woonplaats Trintelen in het fraaie Zuid Limburgse heuvelland fijne kerstdagen in gezondheid en voorspoed. En vooral een opnieuw uitdagend, maar perspectiefvol 2017. En de eerlijkheid gebiedt me te zeggen: dit is niet ons huis, maar van een van onze buren.

 

 

Comments
7 Responses to “Geweldige feestdagen en een fantastisch (vastgoedjaar) 2017”
  1. Luc de Vries schreef:

    Beste Ruud,

    Ook voor jou alle goeds toegewenst en dank voor je interessante artikelen. Hoop er nog vele te kunnen lezen.
    Groet,

    Luc de Vries

  2. johanvandenbruele@planet.nl schreef:

    Beste Ruud,

    Jij en je gezin wens ik ook geweldige feestdagen en een goed 2017. Ik geniet steeds weer van je stukjes en de heldere wijze waarop je deze schrijft. Deze post van jou, stuur ik door aan vrienden en bekenden die er ook weer van genieten. Ik hoop dat je er nog lang mee doorgaat.

    Hartelijke groet,

    Johan van den Bruele

    >

  3. Jan Berghs schreef:

    Goed zo, ga door! Bel je straks even

  4. Erick Kloos schreef:

    Beste Ruud, De materie waar jij over schrijft is dusdanig interessant, veelzijdig en steeds weer afwisselend, dat het altijd weer boeiend is om jouw gedegen en goed gedocumenteerde mening daarover te lezen. Na meer dan veertig jaar in de retail, het vastgoed en centrumontwikkelingen betrokken te zijn geweest blijf ik nog steeds heel graag betrokken. Het spel verandert steeds, maar de mensen blijven met hun eigen zwakheden en sterke kanten. Dus wat mij betreft: ga alsjeblieft door. Ik weet dat velen met mij het ook zeer op prijsstellen.ik Ik wens jou een heel goede Kerst en een zeer gelukkig Nieuwjaar. Met hartelijke groet, Erick Kloos.

    >

  5. Onno Breur schreef:

    Ruud, ook voor jou alle goeds voor 2017. Ik zou maar lekker doorgaan met je Visie, draagt eraan bij dat de vastgoedwereld af en toe even afstand neemt en zich afvraagt: zijn we wel goed bezig, klopt dit nog?
    Groet, Onno

  6. Ron van der Zalm schreef:

    Beste Ruud, Ook voor jou en de jouwen hele prettige feestdagen en een gezond, gelukkig en succesvol 2017 gewenst. Ik hoop ook in 2017 weer van jouw blogs te kunnen genieten, waarvoor mijn dank.

    Met vriendelijke groet, Ron van der Zalm

    >

  7. Michel Steer schreef:

    Insgelijks en bedankt voor het leesplezier!

Geef een reactie

